poniedziałek, 16 czerwca 2014

110.M.

"Wiesz co jest najgorsze w człowieku? To, że pamięta i nawet gdy bardzo chce, nie potrafi zapomnieć. Łzy się leją, myśli kotłują, serce pęka każdej nocy na nowo, tylko dlatego, że pamiętamy. Pamięć nas zabija. "



Co u mnie?

- ja swój rok szkolny końce w środę :D nie chce mi się już chodzić i w ogóle wyje*** mam od tygodnia -_-
- coraz więcej chleje! -_- moje siostry mnie zgorszyły (!) W prawdzie pije tylko piwa owocowe (2%) więc to takie "soczki" ale jednak... ;/ nie dobrze mi jak myślę o tym trunku o.0
- pisałam ostatnio z kolegą, który mnie dzisiaj olał (aha) i się na niego wkurzyłam...ja sobie idę a on się zastawił ręką. WTF?!
- jest ciepło, ja gruba i gotuje się w długich spodniach ;|
- chcę już 5 lipca, bo Kuuuuba przyjeżdża <3
- ogólnie chcę już lipiec, bo wyjazd do Torunia i Rumi z dziewuszkami <3 *___* będziemy wyrywać dupcie! :D
- stwierdziłam, że jakbym schudła to byłaby ze mnie niezła dupa *__* 
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
ale mi się nie chce :D niestety  ;c

Wypisałam to w pkt, bo tak łatwiej :D

Dziękuję za uwagę. Życzę miłego końca dnia! 



Kisski & Loffki <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz