niedziela, 29 czerwca 2014

112.M.

Jeszcze/Aż/Tylko 6 dni...



mam nadzieję, że się go doczekam o.0 kogo? Oczywiście Kuby! <3
5 lipca się widzimy na zabawie a następnego dnia chcę mnie wyciągnąć na ognisko (jego sis ma uro). Nie chcę jechać, bo to jest raczej święto rodzinne a ja ich nie znam i wgl ;/ nie wiem jak to będzie. 

Dzisiaj idę z całą załogą na jakąś miastową "imprezę" w związku z rozpoczęciem wakacji. Mam nadzieję, że poprawi mi się humor bo na razie jest nijak ;/ nic mi się nie chcę i wgl. Najchętniej bym poszła spać.

Plany na wakacje:

5.07-10.07 - Kuba <3
11.07-19.07 - Toruń z dziewczynami <3 
Następnie, prawdopodobnie parę dni w Rumi (data nieznana o.0)
1.08-10.08 - obóz <3
16.08 - osiemnastka <3
Później możliwe, że Rumia jeszcze raz :D

I tak miną mi całe wakacje o.0 mam nadzieję, że będą jeszcze lepsze niż poprzednie. :D


Do "usłyszenia" 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz