poniedziałek, 25 sierpnia 2014

117.M.

Hejo.


Miałam roznosić wczoraj te ulotki ale się rozmyślili...i dobrze, bo padał deszcze. Mi to nie przeszkodziło jednak by iść i się bawić :)


Najpierw spotkałam się z koleżanką i jej chłopakiem, później doszła Eliza i ich odprowadziłyśmy, bo musieli iść ;c Z Elizką oczywiście poszłyśmy na Majkę Jeżowską i jak to my tańcowałyśmy, śpiewałyśmy i w dupie wszystkich miałyśmy - nie czuję, że rymuje ^^ - przejęłyśmy cała imprezę a to już tradycja. Na każdym koncercie aby my się bawimy albo rozkręcamy wszystkich ;/ :P Majka rozdawała zdjęcia z autografem tym osobom, które widać, że się dobrze bawią. Moja mina gdy usłyszałam "i dla tych dużych proszę dać!" -bezcenna! <3 wszyscy zaczęli się patrzeć na nas, bo byłyśmy najwyższe :D Na koniec poszłyśmy jeszcze po dedykacje- do zdj- i zrobiłyśmy sobie z nią zdjęcie, ale niekorzystnie wyszłam dlatego nie dodam -_- Kazała wysłać je sobie na fb, dlatego jak mnie gdzieś znajdziecie to się nie przestraszcie! :D


Pozdrawiam :*











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz