sobota, 25 stycznia 2014

1. k. m. p.

Nasz pierwszy post!

 

 

Siemanko!

Kasia, Magda i Patrycja to my! Osiemnastolatki, których życie czasami zaskakuje. Tak, w tym roku będziemy pełnoletnie, a nadal zachowujemy się jak dzieciaki. Dziś w ramach zapoznania się z czytelnikami (o ile ktokolwiek dowie się o istnieniu tego bloga i czasami tu zajrzy) powinnyśmy opowiedzieć coś o sobie.



Kasia (Katrina - zależy czy jesteś naszym nauczycielem od angielskiego) to brunetka, szatynka? Nigdy nie wiem. W sumie swego czasu była blond. No dobra, nie ważne chodzi mi o tą z ciemniejszymi włosami. So... Ta nieźle walnięta dziewczyna ma 18 lat, znaczy jeszcze nie skończone (czekamy do 10 października), ale na roczniki owszem. Ma zajebiste, niebieskie oczy, który hipnotyzują każdego faceta (zabije mnie za to! no trudno). Jej największą pasją, przynajmniej tak mi się wydaje, jest fotografia. Jest najbardziej zajebistym człowiekiem na tym globie. Aktualnie chodzi do 2 klasy LO na profil humanistyczny. Coś więcej? Myślę, że na dziś wystarczy. Wkrótce sami ją poznacie.



          p.


Patrycja...hmmm... wysoka, blondyna, ładna, wesoła i inteligentna. Słucha Rocka i One Direction (hahah, tak też mam z tego beke). Jej najciekawszym zajęciem jest udawanie że się uczy. W tym roku, a dokładnie 6 marca (widzisz, nie pomyliło mi się!) skończy 18 lat. Musi zdać prawo jazdy i niezwykle w to wierze! Mogę na nią polegać o każdej porze dnia i nocy. Mogę do niej pisać smsy nawet północy(odpisze zazwyczaj rano bo jak zwykle śpi, ale najważniejsze że odpisze) Więc ogólnie, zajebista z niej babka i kocham ją nad życie 


         k.
Magda wysoka, (chciałam napisać kolor włosów, ale z tym jak zwykle problem). Najbardziej kochliwa dziewczyna na świecie (nie bij!). W tym roku, jak każda z nas, wkracza w dorosłość (ale za mądrzyłam - tak to się piszę?). Dobra tancerka i świetna słuchaczka. Nigdy się nie nudzimy. W naszym towarzystwie to niemożliwe (skromność). Słucha One Direction i się tego nie wstydzi. Uwielbia fotografię i modę. Ma zajebiste cycki (patrz zdjęcie!). Najbardziej zakręcona dziewczyna jaką znam. Chodzi do 2 klasy LO (niestety, nie do tego samego co K. i ja). Boi się duchów (wcale się nie dziwię). Zapewne później poznacie ją lepiej..

  
             p.
(od lewej: Patrycja, Magda, Kasia)











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz