poniedziałek, 27 stycznia 2014

8. M.


Nienawidzę zimy!

Co jest fajnego w tej porze roku?!
Za oknami -20, śniegu do kostek i zamarza każda część ciała ;/

W tym tygodniu taki mam zapieprz, że masakra! ;c jutro piszemy wypracowanie z "Lalki" (której przeczytałam połowę.. ops! ) i muszę jeszcze napisać jakiś e-mail z niemieckiego ;c może pomoże mi Kuba, bo od 8 lat mieszka w niemczech <myśli> :D Wgl zajebisty chłopak,taki podobny do mnie :D może dlatego,że urodziliśmy się tego samego dnia w tym samym szpitalu i o podobnej godzinie..? hmm.. <3 jaram się!

Lecę do niemieckiego ;c

Buziaczki ;*



Wczorajszy tort Dżuljana :D
 Moja piękna koszulka ZHP Żuromin <3, w której byłam wczoraj na wywiadzie :D

Po pół roku pustych ramek wiszących na mej ścianie, w końcu je uzupełniłam <3

I cudowna ja idąca na bitwę z zimą! :D


+ dowiedziałam się,że mój chłopak nie przyjedzie do mnie na ferie ;c łeeeeeee mieszka ze 250km ode mnie..taak wiem,jestem głupia..bo przecież miłość na odległość nie ma prawa wyjść...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz