poniedziałek, 12 maja 2014

101.M.

Hejo!


Dzisiaj wyjątkowo mam bardzo dobry humor łiiiiiiiiiiiii cieszcie się ze mną!!! :D



Boże, odwala mi -_-


1. Poprawiłam <w końcu> jedynkę z dialogu (angol) na piąteczkę! 


2. Pani (od angola) powiedziała, że w mogę zdać maturę z ustnego angola nawet na maxa, bo bardzo dobrze mówię w tym języku (nie uważam, żebym zdała nawet na 5 pkt ale ok). Czuję się taka wyróżniona! :D

3. Jutro powinnam poprawić matmę (ale mi się nie chcę ;/ ), w środę czeka mnie odpowiedź z historii ( pod warunkiem, że się nauczę- MUSZĘ!) i trzeba się wziąć za geografię, bo sama czwóreczka chyba nie przyjdzie (szkoda ;c)


Zawaliłam strasznie przez te dwa ostatnie miesiące ;c muszę wyjść na prostą, niedługo koniec roku a poza tym chcę jechać na obóz ;c


4. Po jutrze jadę założyć aparat. Z jednej strony nie mogę się doczekać a z drugiej się boję jak to będzie ;/

5. Z panem K. (przepraszam, że tak pisze. Wiem, nie lubisz tego :P) znowu rozmawiam, jako znajomi i mam nadzieję, że tak zostanie... szkoda, że tak wyszło.

6. Mam starszego braaaataaa! Został nim pan D. -znajomy, który aby napiszę i już się śmieje nie wiadomo czemu. Bardzo pozytywny człowiek. Oby takich więcej na tej Ziemi. :)


Rozpisałam się trochę o.0 nie wszystko jeszcze napisałam, ale są to mało ważne rzeczy. Dziękuję za uwagę i do "zobaczenia" 



*Zauważyłam, że zbyt łatwo ufam ludziom i się do nich "kleje"*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz