środa, 21 maja 2014

104. M.

Hejo.

Wiem, zaniedbałam trochę bloga -dziewczyny z resztą też ^^. 

Ostatnimi czasy dzieje się dużo w moim życiu, że tak powiem. Mam aparat, byłam na rajdzie (przez 2 dni przeszłam ze 45km o.0 umierałam ), zaczynam poprawiać oceny, próbuje być bardziej pozytywnie nastawiona i ogólnie jakoś mam humor... może słońce mnie przygrzało o.0 

Dzisiaj nie byłam z dziewczynami ( mam na myśli Olkę i Martę) na dwóch ostatnich niemcach, bo się zwolniłyśmy i poszłyśmy do sklepu po niezdrowe żarcie póżniej na plac zabaw to wszystko skonsumować :D

Jestem gruba i muszę się wziąć za siebie ale stwierdziłam, że chyba poczekam do wakacji i wtedy zacznę moją metamorfozę. Teraz nie mam czasu i nie pilnuje za bardzo wszystkiego ;c 

W szkole jak wspomniałam zaczęły się poprawy ( wszyscy poczuli zagrożenia ^^ ), najbardziej muszę ogarnąć histe i matmę, te przedmioty mnie dołują. Resztę też muszę ale już mi na tamtych tak nie zależy.

W sobotę mam nadzieję, iż będzie ładna pogoda, bo chce zaprosić "naszą ekipę debili" na jakąś pizze czy coś o.0

Lecę na korki z mojej kochanej matmy...czuję, że wkrótce ten związek będzie żył w zgodzie <3

;/


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz