niedziela, 4 maja 2014

97.M.

Ughh.. nareszcie w domu, w swoim łóżku ze swoją ukochaną poduszką, ze swoim kiblem i wanna <3

hahah tamtem "dom" też jest spoczko, jednak wole tutejszy *_* 

Jak było...ym podsumować można to jednym słowem:


CHUJ**O


Dlaczego?! 

Nie obyło się bez codziennych kłótni, ciągłego narzekania i sprzeczania się...

A z Nim to już wgl -_-

Nie wiem czy to z nimi (facetami) jest coś nie tak czy to ja jestem jakaś nienormalna o.0 hm, nie mówmy jednak o tym. ;c

Jutro prawdopodobnie jadę do Patki i Kaśki! ;* Szykujcie browary, bo mam zamiar się naje***, najlepiej do nieprzytomności... ;/

W ogóle możecie być ze mnie dumni! Założyłam krótkie spodenki (jak byliśmy na spacerku) i powiem Wam, że moje nogi nawet mi się podobały mimo tego, iż są grube o.0 Chyba pierwszy raz miałam w dupie innych, może dlatego, że nikt mnie tam nie zna o.0 I dobrze!

Mogłabym tak pisać i pisać ale ile można..?! Z resztą nie pamiętam już wielu rzeczy, o których miałam napisać -_- skleroza. 




Tradycyjnie bezsensowne zdjęcia o.0



Kiedyś sobie takie buciki kupie <3


 A to tak jakbyście nie wiedziały/dzieli jak wyglądają rajstopy z bliska o.0 haha zdjęcie z serii: takie tam nudy w samochodzie :D

 

PS. Pozdrawiam dziewczynę, która jechałam "płatna" i puszczałam bańki z okna samochodu :D
PS. 2. Dziękuję Ci za wyjaśnienia i przepraszam za wszystko... ;c ;*




 
Dobranoc! ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz