środa, 14 maja 2014

102.M.

Taaak to znowu ja..

Widzę, że dziewczyny trochę zaniedbują bloga. Do roboty, leniwce jedne! :)

Nie byłam dzisiaj w szkole ze względu na ortodontę..

MAM APARAAAAAAT! 

Strasznie się bałam ale było super! Nic nie bolało, tylko trochę to jak pani jednym końcem wciskała drut w zamki a drugi mi się wbijał w policzek :D Ogólnie jestem zadowolona.

Minusem jest to, że mam gumki (widać chyba na zdjęciu), które przeszkadzają trochę w jedzeniu i za bardzo nie mogę gryźć, gdyż mam jakiś różowy nadlew z tyłu na zębach. Po co? Po to by zęby, gdy będą się prostować nie ścierały dolnych zębów. Zaczynają mnie swędzić wargi wewnątrz, przez zamki ;/

Mam nadzieję, że nie oszpeciło to mnie jeszcze bardziej...mi się nawet podoba! :)

W piątek o 13stej jadę na Rajd Wisła (harcerstwo) i nie będzie mnie przez 3dni. Wracamy w niedzielę.
Już się nie mogę doczekać!!! Będę podrywała druhów na aparat! hahah <3




Jestem skazana na jedzenie papek i wszystkiego co nie jest gorące, zimne i twarde o.0

Może schudnę! *___________________*



Buuuhahah dostałam na pamiątkę wycisk mojej szczęki! :D <nie patrzcie na te krzywe "coś"

Te małe gumeczki się tak fajnie/ bardzo rozciągają o.0 dacie wiare?! Wosk= ratunek <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz