sobota, 31 maja 2014

105.M.

Hey!

OGÓŁEM

Wiemy, zaniedbałyśmy tego bloga na max'a ale jak się domyślacie (albo i nie) jest czerwiec i poprawki!
Historię już poprawiłam <3, zastała jeszcze matma. Jestem w rozpaczy, bo nie będę miała 4. z geografii- SMUTECEK ;c


*         *          *

HOUSE PARTY


Z wczoraj na dzisiaj była u mnie Eliza, miałyśmy zrobić zadania na "Bitwę o TEZM" ale jak to my, zamówiłyśmy pizzę, gadałyśmy na omegle i w końcu poszłyśmy spać. Muszę napisać o samochodach przyszłości o.0 super połączenie..



dziewczyna + technologie samochodowe = ...


no właśnie, czemu się równa..nie wiem! No proszę Was, ja większości marek nie znam o.0 a gdzie tu nowości?!

Samochody, które: same parkują, nie brudzą się, mają lekkie silniki, latają,nie rdzewieją... WTF?! O.0

Trudno, coś muszę napisać.


*          *          *

WSZYSTKO I NIC

1.Yh..jestem zła, bo przyjechała z Niemiec mama Kuby i nie zabrała go ze sobą ;c Czekamy więc do wakacji ;/
2.Już niedługo prawdopodobnie będę miała GLANY! <3 połowę może dostanę o mamy :D




3.Drogie Słoneczko! Wiemy, że lubisz bawić się z chmurami w chowanego ale może starczy tej zabawy i łaskawie Nam się pokażesz i przygrzejesz trochę, hmm?! *_*


Trzeba szukać letnich ubrań *__*




Pozdrawiam <3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz