piątek, 14 lutego 2014

26.M.

Witajcie!

Dzisiaj Walentynki, których osobiście nie lubię mimo tego, iż mam chłopaka <3.

Nie przepadam za tym dnie, ponieważ uważam, że dla zakochanych każdy dzień powinien być wyjątkowy, a nie tylko ten jeden dzień w roku ( + rocznica ). Każdego dnia powinniśmy wyznawać sobie miłość, cieszyć się każdym wspólnie spędzonym dniem, a nie tylko tego 14 stego! ;p

Ja jak co roku, spędzam te święto sama  -smuteczek- chłopak ma do mnie trochę daleko, ale przyjeżdża 19stego więc mam nadzieję, że to nadrobimy ^___^


Poza tym jestem chora od....hmm...4 dni! -_____- 


PS. Zdjęć nie przerobiłam, bo ściągnęłam sobie GIMPa, którego jeszcze nie ogarniam ;/ źle się z tym czuję ;c

Całuski :* M.


                                                                  Jeszcze 5 dni <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz