środa, 26 lutego 2014

41.M.

W sobotę 18-stka Patki, a ja chora...ZNOWU!!!

Ci nasi lekarze to na prawdę umieją człowieka wyleczyć...

Widzą, że gardło aż bordowe, gorączka, ból i zawroty głowy, ledwo na nogach się trzymam...więc zwykłe przeziębienie to nie jest..ale przecież tabletki przeciwbólowe i pastylki od gardła pomogą! 

Serio?!

Dobrze, że został mi antybiotyk od ostatniej choroby to biorę go..wczoraj umierałam a dzisiaj mogę wszystko! Najważniejsze, że w końcu mogę przełykać ślinę..bez bólu..po JEDNEJ tabletce!

Do 18-stki parę dni, a ja bez butów o.0 pójdę bez ^_^  tanio i komfortowo! :D

Muszę umówić się do fryzjera, bo mój fryz mnie przeraża. Przedziałek na pana Mostowiaka z  "M jak Miłość" o.0 do tego odrosty do pół ucha...

 Chcę takie włosy! *__*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz