sobota, 15 lutego 2014

29.M.

Hejo!


Dzisiaj byłam sobie z Elizą ( siostrą/przyjaciółką <3 ) na mieście. Tak się nachodziłam, że wszystko mnie boli.
Kupiłam sobie masło malinowe do ust <3 w Rossmanie za niecałe 6 zł! :D Pięknie pachnie, fajnie nawilża i nawet dobrze smakuje haha :D


Zdjęcia znowu nie przerobione, O ZGROZO!!!


Poza tym znowu zaczęłam ćwiczyć!!! Po raz nie wiem który! Trenuję od 2 dni z moją Mel B <3. Bolą mnie uda, brzuch i ramiona ;/ ale nie odpuszczę!

Ogłoszenia :

-w poniedziałek 18stka Olki, która nie wyprawia imprezy tylko zaprasza parę osób na mały melanż w domu ;P nie wiem w co się ubrać ;/

-w środę od 11 do 15 jadę do lasu z harcerzami ^^pochodzić z kijkami :D

-również w środę przyjeżdża mój misiek kochany,najukochańszy!!! <3 odliczam już dni,godziny,minuty!

-20stego (czwartek) wpadamy z Elizą i Mośkiem moim do Patrycji <3

- w niedziele... ;c pożegnanie z Mośkiem,gdyż musi w poniedziałek do pracy...nie lubię tego ;c UMRĘ BEZ NIEGO! ;/


Dobra lecę wpierdzielić pomarańcze.... :D

Chciałam napisać "do zobaczenia" ale się nie widzimy...więc napiszę po prostu BAJU MISIACZKI! :*


PS. Tak ładnie zaciął mi się wczoraj notebook o.0 <zawał>



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz