poniedziałek, 7 kwietnia 2014

79.M.

Wiem, że nie piszę ostatnio zbyt dużo ale uważam, iż nie dzieje się nic ciekawego w moim życiu.
Z dnia na dzień jestem coraz bardziej zmęczona i poddaje się zanim cokolwiek zacznę ;/

Oh..nawet nie wiem od czego zacząć...

W sobotę miałam złaz. Nasze złazy trwają 2 dni, zawsze w sobotę (gra miejska, obiad, gry i zabawy, kolacja i spać) oraz niedzielę (pobudka, śniadanie, apel końcowy i sprzątanie).

Kocham takie spotkania <3

 Dzisiaj nie mogłam wstać ;/ moje łóżko tak mocno mnie trzymało i nie chciało puścić! ;c
Większość lekcji przespałam i wgl jakoś przymulony ten dzień. 

Przed chwilką rozmawiałam z moim Mośkiem kochanym, który poprawił mi humor rozmawiając o "przyjacielu" haha ^_^

Znowu muszę zacząć ćwiczyć i ogólnie wziąć się za siebie, bo wakacje coraz bliżej a ja wyglądam jak waleń... o.0

Jestem zła, że zjadłam dzisiaj tak dużo! wrr! Jak wróciłam od razu dziadek mi dał jakieś mięso z sałatka, później zjadłam trochę budyniu i jabłko...a jeszcze będzie obiad.. nie zjem go! Aby ogarnę lekcje i idę ćwiczyć!!! A później oczywiście spać. Nie odespałam jeszcze złazu. :|


Koniec przynudzania. 










Miały być poważne zdjęcia...






 właśnie, miały..

hahahahhahahahahahah!





Jedna osoba mi napisałam, że na tym zdjęciu mam usta jak N. Siwiec o.0


to miał być komplement czy jak?! o.0





















Buziaczki! :*
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz