sobota, 19 kwietnia 2014

88. K

Wesołych Świąt !!
 
Cześć.
U mnie to w sumie nic ciekawego.Urywam kontakt z M. Mam dosyć ciągłego czekania na niego, zanim mu się przypomnę. To nie jest miłe i dlatego nie chce tego dłużej ciągnąć. Trudno, najwyżej będę sama do końca życia. Jakoś dam rade. Muszę. Latałam dziś z aparatem po całych domu, nie wiedzieć czemu, robiłam wszystkim i wszystkiemu zdjęcia. Nawet zrobiłam sobie słit focie z własnym psem, ale nie wyszłam na nim korzystnie dlatego nie zostanie to zdjęcie opublikowane(ale znalazłam jakieś inne). Byłam dziś w kościele, z jajeczkami. Jutro też jade i czeka mnie jeszcze wizyta u ciotki ;/ nie cieszy mnie to jakoś. Ale pocieszam się tym że zaraz po tym, wieczorem będę miała impreze :D
Ale zastanawia się jak ja się jutro doczłapie, w opłakanym i zapewne w nietrzeźwym stanie po tych schodach do pokoju... To jest bardzo zastanawiające. Będę włazić na czworaka :)
 
Dobra to jeszcze kilka foci z dzisiejszego dnia (i nie tylko dzisiejszego) :
 
 



 

 
 jajecka :)

 
 
 wygląda jakbym go dusiła -.- ale kocham psiaka <3

 Kusiątko moje <3
 
 
 
Pozdrawiam i jeszcze raz Wesołych Świąt :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz