niedziela, 20 kwietnia 2014

90.M.

 Nie widziałam że jestem tak strasznie zazdrosną osobą.
Nie wiedziałam, że aż tak to może być złe.




 Dzisiaj już trochę lepiej aczkolwiek dowiedziałam się parę rzeczy, które mnie bardzo zszokowały o.0 ale jest ok. Mam nadzieję, że to wszystko idzie w dobrą stronę.


Święta jak to święta, nuda. Wszyscy szwendają się po domu zaglądając co i raz do lodówki w celu zeżarcia jakiegoś mięcha. :D A później narzekają, że ich brzuch boli i latają i żulą nospe! ^_^

Niedługo majówka i miałam jechać do Rumi i zobaczyć się z Mośkiem ( <3 ). Tak strasznie za Nim tęsknie, nie umiem żyć bez tej osoby.


Nie wiem jeszcze jak to będzie bo muszę poprawić oceny z historii a jakoś tego nie wiedzę.
Jestem na humanie a nienawidzę polskiego i historii! wrrr! ;c

A macie jakieś zdjęcia z telefonu :) A co?! :









 This is Fifi! (szpan ingliszem!)






Tego nie muszę chyba opisywać ^^ 


<3<3<3<3<3<3<3<3






Takie tam selfie :D










Rysunek, w którym nie wyszło oko o.0










Tego także nie skomentuje, gdyż nie wiem po prostu co to ma być! 



OBCZAJACIE MOJĄ FAZĘ NA GIFY?!
*
*
*
*
*
*
*
*
JA TEŻ NIE! ;/


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! <3


Dobranoc <3




PS. Chciałabym Cię już mieć obok siebie... *__*



1 komentarz: