niedziela, 27 kwietnia 2014

94.M.

Uhu uhu! To już jutro!!!

Od jutra do niedzieli (4.05) zamieszkuję Rumię (takie miasto niedaleko Gdyni :D )

Jeszcze tylko trochę, tylko kilka(naście) godzin, minut i się zobaczymy <3- jak wszystko dobrze pójdzie -_-

Nom, to ten, nie wiem czy będę miałam przez ten tydzień internet dlatego dużo tutaj nie napiszę ;c jak coś to Kaśka albo Patka napiszą co u mnie i w ogóle. 

Mam taki mega zaje*** humor, chociaż nie powinnam się zbytnio cieszyć, gdyż dzisiaj o 7 rano zmarła moja babcia [*] Trzecia osoba, która zmarła po części przeze mnie- przynajmniej ja tak sądzę ;c Obwiniam się, wiem że może nie powinnam ale mimo wszystko mogłam jej pomóc...

Czyli można powiedzieć, że...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
 zabiłam trzy osoby?! o.0 



Jestem okropna...



A macie moje pakowanie :P

















 Kolacyyyyyjjjjaaa <3








A to z piątkowego spotkania z pijakami moimi ^^












A, zapomniałabym...zaczęłam zumbować!!! (jeżeli jest wgl takie słowo o.0)

Odkryłam świetnego faceta <3 i ćwiczę z Nimi 2 dni dopiero ale jest świetnie!




Do "zobaczenia" (do kiedyś tam)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz