czwartek, 13 marca 2014

55. K

Tym razem dobrze spojrzałam na cyferki :D

` dzisiejszy dzień spędzony bardzo dobrze :) Najpierw w szkole- jedna lekcja normalna w tym 3 na świetlicy :) myślałam że moje cztery litery wkleją się w tę ławkę :P ale jednak nie :P później byłam u Justyny :) śmiesznie było :P później jechałam na omykąjącym rowerze, myślałam, że się wywale na pierwszym lepszym zakręcie, ale ŻYJE ! :) najważniejsze :P aktualnie siedzę i słuchał na 4fun.tv Rihanny i Shakiry :P a później, a dokładnie to za jakieś 30-40 minut przyjedzie M. :D

` natomiast jutro (boże jakich ja mądrych słów używam ;o ) wyjeżdżam na wycieczkę :D Patka- mam żelkyy ! :) bd żreć :P oby było fajnie , ale za bardzo to nie chce mi się jechać ;/

` a w sobote, może 18 Edyty, ale może ;/ bo mojemu tacie odbiła szajba... drze się ze nie mogę jechać bo jest... post... jezu :/ załamka... mam nadzieje ze pojade tam jakoś ;/

dobra kuniec tego dobrego :) nagadałam się :P znaczy rozpisałam się . z deka . aż mi się klawiatura pali :P ahah :P 

Przedstawiam Wam, co nuda robi z człowiekiem :D


 
 
Narkaa dzióbaski <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz