czwartek, 20 marca 2014

63.M.

Dzisiejszy dzień mogę zaliczyć do udanych. Lekcje w miarę szybko mi minęły, a na ostatnie zajęcia (nieprzymusowy WDŻ) nie poszłam, gdyż zostałam zaproszona na piwo wraz z Dawidem, Olką i Martą przez Sławka (chłopaka Marty). Nie piłam, ponieważ wczoraj też była libacja a nie chcę przesadzać :D Jutro Dzień wagarowicza, wiec nie idzie do szkoły, a co najlepsze..nauczyciele powiedzieli, że nie mamy przychodzić!!! o.0 nie wierze!

Co z moim Mośkiem..hm..trudno ocenić. Niby jesteśmy razem ale nie jesteśmy o.0 nie umiem tego wyjaśnić. Sama już się gubię. Na razie jest dobrze, nawet lepiej się dogadujemy jak byliśmy razem. Mam nadzieję, że się wszystko ułoży w końcu.. ;/ Tęsknie ;c


A tu (brzydka) ja w jeszcze długich włosach o.0 tak żałuje, że je ścięłam ;c


Zdjęcia z pobytu w Rumi <3 Ja chcę jeszcze raz dziewczyny!!! *__*









Budząc się rano, zastanawiam się czy dalej mam siłę udawać czy mam jeszcze siłę wstać, zjeść, ubrać się, umalować i na każde pytanie "co u Ciebie ?", odpowiadać z głupim uśmiechem "wszystko dobrze".


Dobranoc <3

1 komentarz:

  1. Rumia <3 przedostatnie zdjęcie... o litości! musisz mi zgrać te zdjecia. na płytkę, gdzieś mi się usunęły. W tym roku Toruń. Uwaga! nadchodzimy! :)

    OdpowiedzUsuń