sobota, 29 marca 2014

71.M.

Właśnie siedzę, piszę notkę i wydurniam się do kamerki robiąc zdjęcia, które obejrzycie poniżej ^_^

Ogólnie...

Dzień jak najbardziej udany!

Rano roznosiłam ulotki z resztą drużyny (tsaa zadanie z harcerstwa), było śmiesznie. Jedni starsi panowie myśleli, że to zaproszenie na wesele, innym musiałam 4 razy powtarzać co na tej ulotce jest, bo nie widzieli...i nie słyszeli... -_- jeszcze innym musiałam wręcz wpychać te karteczki :P

Jednej pani chciałam wręczyć tą skromną, gibiącą się na wszystkie strony, małą, niewinną ulotkę a ona co?! Odwróciła głowę tak jakby się fochnęła i poszła! ;c smuteczek!

*   *   *

Szkoła...

W tym tygodniu szykuje się 7 sprawdzianów ;c
Boże spraw, żeby ogarnęła mniej więcej te wszystkie tematy, definicje, równania itd. o.0

Do wakacji coraz bliżej, trzeba się wziąć w końcu za tą naukę! 

A tak mi się nie chcę ;c

*   *   *

Życie prywatne...

Tak wykurwiście tęsknię za Mośkiem .;c

Chciałabym się już z Nim zobaczyć, przytulić, pocałować, poczuć zapach jego perfum...


Jak przyjadę to przytulę Cię i już nigdy nie puszczę...!








Podoba mi się to zdjęcie *_____*


Miały być poważne zdjęcia -_- jednak nie mogłam się powstrzymać od wygłupów o.0 

przepraszam ;c






Maybe grzywka?!

hahahah o nie! NIGDY! 
I tak już wyglądam jak pulpet! :D

Pozdrawiam!

chora psychicznie M. :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz