czwartek, 27 marca 2014

69.K

uuuu 69 :) hahhah xd
 
Mam dziś wyjątkowo dobry dzień :) Rechotałam się na każdej lekcji, a szczególnie na polskim. Bo nasza najukochańsza nauczycielka, która jest bardzo "miła" i jej lekcje są "interesujące", uczesała się tak jakby sobie posmarowała włosy masłem :) hahahhahahhaha xd sikałam ze śmiechu :) Później śmiałam się z własnej  głupoty, bo machałam do koleżanki z ławki, która po chwili powiedziała mi że cała klasa patrzy się na mnie :) hahahha :D nie ważne, było śmiesznie przynajmniej :)
No i mam ogólnie duuuużo sprzątania :) a w związku z tym  moja ukochana Mama, wpadła na genialny pomysł (często się to nie zdarza :) ) , żebym jutro nie poszła do szkoły i jej pomogła ogarniać pokoje :) a no i właśnie... BD MIAŁA SWÓJ WŁASNY POKÓJ :) nareszcie :)  czekałam na to aż 17 lat i 6 miesięcy :)


 nie wiem. może mi się wydaję, że te zdj to już tu były :) hmmm ...nie ważne :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz